مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 20:022022-08-29سياسي

توزیع1500 بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند زنجانی


پویش همکلاسی مهربان در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید با همکاری سازمان بسیج دانش آموزی و بسیج سازندگی استان زنجان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، هادی توفیقی مسئول سازمان سپاه انصارالمهدی(عج) استان در ادامه تصریح کرد: بسیج دانش آموزی با ثبت 18 گروه جهادی جغرافیا محور نسبت به شناسایی، جمع آوری و توزیع بسته های معیشتی و فعالیت های جهادی در راستای مقابله با کرونا اقدامات سازنده ای داشته است.

 توفیقی با بیان اینکه در راستای فرامین رهبر انقلاب در سال 99 پویش همکلاسی مهربان یک تشکیل شد، تاکید کرد: سال گذشته با عنوان پویش همکلاسی مهربان دو، 12 هزار بسته لوازم تحریر و 6 هزار و 900 کیف و 3هزار و 400 جفت کفش با همکاری مدیران مدارس در میان دانش آموزان کم برخوردار و نیازمند استان توزیع شد.

 وی با اشاره به اینکه سال گذشته در راستای کنگره 3535 شهید استان در محل گلزار شهدای پایین با شعار ایثار تو احسان من پویش همکلاسی مهربان 2 برگزار شد، بیان کرد: در این رزمایش یک هزار و 500 کوله مدرسه به همراه لوازم التحریر با همکاری نهادها ،کمیته امداد، آموزش و پرورش، تشکل های دانش آموزی، هلال احمر ،مراکز نیکوکاری وهیات مذهبی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع1500 بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند زنجانی

توزیع1500 بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند زنجانی