مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 18:272022-08-29اقتصادي

شازند قطب انرژی استان مرکزی است/ افتتاح 72 پروژه در شازند


شهرستان شازند قطب انرژی استان مرکزی به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شازند فرزاد مخلص الائمه بعد از ظهر امروز در جریان افتتاح 72 پروژه در شهرستان شازند و عملیات اجرایی 10 پروژه اظهار کرد: شهرستان شازند قطب انرژی استان مرکزی به شمار می رود.

وی با اشاره به افتتاح طرح هایی در حوزه توسعه روستایی، افزود: در حوزه مسکن محرومین نیز 18 مسکن تحویل به بهره برداران تحویل داده شد.

استاندار استان مرکزی با اشاره به بازدید از یک شرکت صنعتی و بیمارستان خیرساز هندودر، خاطرنشان ساخت: مراحل اجرای پروژه های صنعتی نیز همزمان با هفته دولت از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

مخلص الائمه تصریح کرد: امید می رود بیمارستان خیرساز شهر هندودر که مورد بازدید قرار گرفت به زودی مورد بهره برداری قرار گیرد و خدمات درمانی را به مردم منطقه و روستاهای اطراف ارائه کند.

وی ادامه داد: 72 پروژه افتتاح شده در شهر شازند با اعتباری بالغ بر 250 میلیون تومان به بهره برداری رسیده و برای 194 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال زایی ایجاد می کند.

استاندار استان مرکزی با بیان اینکه طرح های اقتصادی اشتغال زایی به همراه دارد، اظهار داشت: امید تا پایان سال تمام طرح های ناتمام شهرستان شازند به اتمام رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شازند قطب انرژی استان مرکزی است/ افتتاح 72 پروژه در شازند

شازند قطب انرژی استان مرکزی است/ افتتاح 72 پروژه در شازند