مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 13:272022-08-29اقتصادي

میزان محافل قرآنی در شهرهای توریست پذیر مازندران افزایش یابد


محافل قرآنی در شهرهای توریست پذیر استان افزایش یابد و اوقاف مازندران این موضوع را پیگیری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدمحمود حسینی پور پیش از ظهر امروز در محفل انس با قرآن کریم و تجلیل از نخبگان قرآنی استان و بهره برداری از فاز نخست طرح توسعه شبستان آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری، اظهار کرد: تمسک به اهل بیت عصمت و طهارات و امامزادگانی که در سطح استان داریم می تواند زمینه رفع بسیاری از مشکلات اجتماعی در سطح جامعه شود و این موضوع هم بستگی به کارکرد متولیان اوقاف دارد.

وی با اشاره به اقدامات مناسبی که در اوقاف استان انجام می شود،گفت: بخش زیادی از توریسم های که وارد استان می شوند شیعیان کشورهای مختلف هستند که می توان این توریسم را به سمت اماکن مقدسه در استان هدایت کرد.

استاندار مازندران در ادامه با اشاره به خدماتی که شهید رجایی در دوران کوتاه به کشور ارائه داد، اظهار کرد: ایشان در حال حاضر به عنوان الگوی مطرح است و باید همه از فرصت خدمت گذاری که در اختیار داریم شهید رجایی وار برای رفع مشکلات مردم گام برداریم.

وی خواستار برپایی برگزاری محافل قرآنی در سطح امامزادگان استان شد و گفت: این محافل در شهرهای که شاهد حضور گردشگران هستیم افزایش پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان محافل قرآنی در شهرهای توریست پذیر مازندران افزایش یابد

میزان محافل قرآنی در شهرهای توریست پذیر مازندران افزایش یابد