مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 12:372022-08-29اقتصادي

برای تکمیل پروژه های نیمه تمام گلستان به 50 میلیارد تومان اعتبار نیاز است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آزادشهر، سیدمحمدرضا سیدالنگی در مراسم متمرکز پروژه های هفته دولت شهرستان آزادشهر در محل ساختمان اداره گاز شهر نوده خاندوز اظهار کرد: افتتاح دو پروژه دور برگردان در مسیر جاده آزادشهر به شاهرود و حوالی نوده خاندوز سبب ایمنی جاده و کاهش تصادفات خواهد شد.

وی تصریح کرد: آسایش، سلامت، ایمنی و آرامش مردم عزیز از اولویت های ما بوده و تلاش داریم تا در دولت سیزدهم بتوانیم بخش اعظمی از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را برطرف کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: برق رسانی و پروژه های حوزه برق نیز مهمترین پروژه های استان بوده و تبدیل پست برق 400 به 63 در شهرستان آزادشهر که امروز عملیات اجرایی ان آغاز می شود نویدبخش از بین رفتن مشکلات برق شهرستان است.

وی ادامه داد: امسال در هفته دولت تعداد 121 پروژه با اعتبار 135 میلیارد تومان در شهرداری های استان و تعداد 325 پروژه با اعتبار 345 میلیارد تومان در یکهزارو 200 روستا مربوط به دهیاریهای گلستان به بهره برداری رسید.

سیدالنگی گفت: در 20 سال گذشته مردم شاهد پروژه های نیمه تمام زیادی هستند و دولت سیزدهم تلاش دارد تا در راستای ایجاد امید و انگیزه در مردم این پروژه ها را تکمیل و به بهره برداری برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تکمیل پروژه های نیمه تمام گلستان به 50 میلیارد تومان اعتبار نیاز است

برای تکمیل پروژه های نیمه تمام گلستان به 50 میلیارد تومان اعتبار نیاز است