مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 12:122022-08-29اقتصادي

ایجاد بیش از 63 هزار فرصت شغلی توسط تعاونی های استان کرمان


سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: در استان کرمان مجموعا 5379 شرکت تعاونی فعال در حوزه های مختلف داریم که 63 هزار و 701 فرصت شغلی در سطح استان ایجاد کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا مصباح پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته تعاون ضمن تبریک این هفته با اشاره به اینکه بر اساس قانون 25 درصد اقتصاد کشور باید در اختیار تعاون ها باشد، اظهار کرد: اما اکنون 7 درصد در اختیار تعاونی هاست.

مصباح بیان داشت: اگر نگاهی به اقتصاد کشورهای توسعه یافته بیندازیم، می بینیم تعاون جایگاه خاصی در اقتصاد این کشورها  دارد، در سطح کشور ما نیز هزاران شرکت تعاونی با موفقیت در حال فعالیت هستند و نقش خود را به خوبی ایفا می کنند.

وی با اشاره به اینکه تنها سه، تا 10 تعاونی مشکل دار هستند، افزود: متاسفانه همین تعاونی های مشکل دار نماد تعاونی ها می شوند و مردم را نسبت به حضور در تعاونی ها دلسرد می کنند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان تصریح کرد: اگر حوزه تعاون به صورت شرکت های تعاونی در ساخت مسکن شرکت نمی کرد، به هیچ عنوان نمی توانستیم در سطح کشور مسکن مهر و مسکن ملی را انجام دهیم.

مصباح عنوان کرد: اگر به حوزه تعاون بها داده شود گره های بسیاری از اقتصاد کشور مانند، اشتغال و مسکن را می تواند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بیش از 63 هزار فرصت شغلی توسط تعاونی های استان کرمان

ایجاد بیش از 63 هزار فرصت شغلی توسط تعاونی های استان کرمان