مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 10:222022-08-29اجتماعي

لحظه شماری برای افتتاح مرکز اطفای حریق در بهشت پرندگان


مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به افتتاح از مرکز اطفای حریق در میانکاله پایان شهریور ماه امسال، گفت: تجهیزات این مرکز خریداری و درحال تکمیل شدن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، عطاءالله کاویان مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران درباره آخرین وضعیت پایگاه اطفای حریق در میانکاله، اظهار کرد: اقدامات لازم در ارتباط با احداث این پایگاه انجام شده و تجهیزات نیز برخی خریداری و برخی در حال خرید است.

وی با اشاره به افتتاح از مرکز اطفای حریق در میانکاله پایان شهریور ماه امسال، افزود: تجهیزات لجستیکی شامل 4دستگاه تراکتور،  یک دستگاه لودر برای توسعه شبکه اطفای حریق،  چند دستگاه پمپ اب،  تجهیزات و البسه اطفای حریق،  یک دستگاه پهپاد برای پایش هوایی و سایر خریداری شده و درحال انتقال و تکمیل شدن است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران اضافه کرد: اقدامات مربوط به ایستگاه پایش کمی کیفی آب تالاب داریم که قرارداد بسته شده تا پایان هفته آینده نصب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، حریق های سریالی در میانکاله مشکلات متعددی حتی برای حیات وحش درپی داشت که امیدواریم با احداث این مرکز برای همیشه بتوان به این مشکلات پایان دهیم.

انتهای پیام/86034/ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لحظه شماری برای افتتاح مرکز اطفای حریق در بهشت پرندگان

لحظه شماری برای افتتاح مرکز اطفای حریق در بهشت پرندگان