مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 22:322022-08-28اقتصادي

مرکز آموزش هتل داری در قم ایجاد شود


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم با بیان اینکه در هتل ها با مشکل کمبود منابع انسانی روبرو هستیم، گفت: در این راستا و برای رفع این مشکل باید هرچه سریع تر مرکز آموزش هتل داری در قم ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، وحید وزیری راد امروز 6 شهریورماه در نشست صمیمی با فعالان حوزه گردشگری و زیارت که در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور زائرین استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه 7 و نیم میلیارد تومان وام در اختیار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان است، اظهار کرد: یکی از اقداماتی که در این راستا دنبال می کنیم بیمه فصلی تامین اجتماعی کارگران خدماتی حوزه گردشگری است.

وی ادامه داد: واحدهای اقامتی متوسط به بالا دارای 20 تخت هستند و ماهیانه حدود 24 میلیون تومان حقوق 4 نفر از کارگران این واحدها است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم با بیان اینکه به این مبلغ باید دستمزد دلالان هم اضافه شود، مطرح کرد: هنوز نرخ نامه سال 1401 صادر نشده است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ گردشگری لازمه قم است، عنوان کرد: باید تلاش کنیم در استان از اتاق محوری به سمت سوییت محوری و خانواده محوری حرکت کنیم.

وزیری راد با بیان اینکه کیفیت، قیمت، امنیت و سلامت چهار ضلع گردشگری است، خاطرنشان کرد: متاسفانه در زمینه زیرساخت ها با مشکلاتی مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز آموزش هتل داری در قم ایجاد شود

مرکز آموزش هتل داری در قم ایجاد شود