مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 21:522022-08-28بين الملل

حزب مصری: هدف از حملات رژیم صهیونیستی به سوریه، حمایت از تروریست هاست


حزب سوسیالیست عربی مصر تأکید کرد که حملات مکرر رژیم صهیونیستی به خاک سوریه، با هدف حمایت از تروریستها و بی ثبات کردن این کشور صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حزب سوسیالیست عربی مصر امروز یکشنبه به شدت از تجاوزات مکرر رژیم موقت صهیونیستی به اراضی به خاک سوریه، با هدف حمایت از تروریستها، مانع تراشی در مسیر پیروزیهای سوریه علیه تروریسم و بی ثبات کردن این کشور صورت می گیرد.

این حزب خاطر نشان کرد، جامعه بین الملل باید علیه تجاوزات رژیم صهیونیستی، اقدامات قاطعی انجام دهد؛ زیرا این تجاوزات، نقض آشکار صلح و امنیت بین الملل و همه منشورها و عرفهای بین المللی است.

این حزب مصری همچنین تأکید کرد، رژیم صهیونیستی تا به امروز به جنایت اشغال جولان سوریه ادامه داده است، ولی این جنایت، مشمول گذر زمان نخواهد شد؛ زیرا هر اندازه اشغالگری طول بکشد، جولان به سوریه بازخواهد گشت.

حزب سوسیالیست عربی مصر در پایان بیانیه خود، خواستار همبستگی کشورهای عربی با سوریه و برقراری روابط کامل آنان با دمشق شد.

در همین ارتباط، وزارت خارجه سوریه روز گذشته در نامه ای به دبیرکل سازمان ملل و رییس دوره ای شورای امنیت، به حمله شامگاه پنج شنبه رژیم صهیونیستی به  شهر مصیاف واکنش نشان داد و آن را تلاشی از سوی رژیم تل آویو برای بحرانی کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب مصری: هدف از حملات رژیم صهیونیستی به سوریه، حمایت از تروریست هاست

حزب مصری: هدف از حملات رژیم صهیونیستی به سوریه، حمایت از تروریست هاست