مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 17:522022-08-28اقتصادي

مشارکت متقاضیان سرمایه گذاری منطقه ای صندوق بازنشستگی کشوری


معاون امور اقتصادی و سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری نوشت: مشارکت متقاضیان سرمایه گذاری منطقه ای صندوق بازنشستگی کشوری در افزایش سرمایه های این صندوق ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، مصطفی شهریاری معاون امور اقتصادی و سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری در یادداشتی با تاکید بر اینکه افزایش سرمایه با صرف سهام، راهبرد جدید صندوق بازنشستگی کشوری می باشد، نوشت: مشارکت متقاضیان سرمایه گذاری منطقه ای صندوق بازنشستگی کشوری در افزایش سرمایه های این صندوق ضروری است.

شهریاری در این یادداشت آورده است: از قدیم گفته اند: بی مایه فطیر است و همچنین گفته اند: خرج که از کیسه مهمان بود حاتم طایی شدن آسان بود .

یکی از مشکلات و به واقع پارادوکس هایی که همیشه دامنگیر صندوق های بازنشستگی و به ویژه صندوق های بازنشستگی ذیل می دانیم که این نگاه یک نگاه اصولی نیست و صندوق ها باید به فکر سودآوری برای آینده مشترکان خود باشند و البته تمثر و تنوع سرمایه گذاری ها هم باید قابل مدیریت باشد.

اما این تفکر به شدت در کشور ما غلبه دارد و همواره یکی از علل تعدد سوال و استیضاح برای وزرای این وزارتخانه، همین بوده است.

جالب اینکه دیگر صندوق های بازنشستگی که کمتر تحت تاثیر این مطالبات هستند عموماً عملکرد بهتری هم دارند و توانسته اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت متقاضیان سرمایه گذاری منطقه ای صندوق بازنشستگی کشوری

مشارکت متقاضیان سرمایه گذاری منطقه ای صندوق بازنشستگی کشوری