مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 16:572022-08-28سياسي

کلنگ احداث باغ بزرگ ایرانی در سیرجان به زمین زده شد


شرکت سنگ آهن گهرزمین در راستای مسؤولیت های اجتماعی خود در کنار شهرداری سیرجان با تامین مالی 30 میلیارد تومانی اقدام به احداث باغ بزرگ ایرانی در شهرستان سیرجان کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، مراسم کلنگ زنی پروژه باغ ایرانی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان، فرماندار سیرجان، عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی گهرزمین، شهردار و رییس شورای اسلامی شهر سیرجان و دیگر مسؤولان شهرستان برگزار شد.

در این مراسم رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به همزمان شدن احداث این پروژه با هفته دولت عنوان کرد: این پروژه نشان از وحدت ارکان مختلف و مردم است.

خوشبختانه انجام این پروژه توسط دو مجموعه خوش سابقه و خوش قول صورت می گیرد.

جلالی در ادامه اظهار داشت: شرکت گهرزمین تا کنون در راستای مسؤولیت های اجتماعی بسیار خوب عمل کرده و امید است این پروژه هم، مانند سایر اقدامات قابل تقدیر این شرکت، به ثمر بنشیند.

محمدرضا خضری پور عضو هیأت مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شرکت سنگ آهن گهرزمین با اشاره به انعقاد قرارداد با شهرداری سیرجان در خصوص احداث باغ و بوستان ایرانی در راستای مسؤولیت های اجتماعی این شرکت گفت: امروز آیین کلنگ زنی احداث بوستان و باغ ایرانی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ احداث باغ بزرگ ایرانی در سیرجان به زمین زده شد

کلنگ احداث باغ بزرگ ایرانی در سیرجان به زمین زده شد