مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 16:222022-08-28اجتماعي

معلمی که در رودان جهاد مشق می کند+عکس


یک معلم در رودان همراه با خانواده هرساله بصورت جهادی اقدام به نقاشی، دیوار نویسی و زیبا سازی آموزشگاه محدثه در روستای برنطین این شهرستان می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، دبیرستان دوره اول محدثه برنطین سالانه شاهد تلاش زهرا مهدوی سرپرست خوابگاه این آموزشگاه و خانواده اش است که فقط برای رضای خدا و آبادانی این مدرسه همراه با شوهر و سه پسر خود بصورت جهادی اقدام به رنگ آمیزی ، دیوار نویسی و آموزش تهیه عرقیجات گیاهان دارویی به دانش آموزان می کنند.

زهرا مهدوی متولد سال 1347 اصالتا از اهالی شهربابک است که خدمت خود را در نظام تعلیم و تربیت با آموزشیاری نهضت در سال 1372 در شهرستان خودجوش و با درنظر گرفتن رضای خالق یکتا و کمک به توسعه و آبادانی مدرسه پا به میدان می گذارند و در این امر بصورت جهادی یاریگر آموزشگاه محدثه برنطین هستند.

وی در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: به مدت 12 سال در دروه ابتدایی مشغول بودم و در حال حاضر 12 سال است به عنوان سرپرست خوابگاه دبیرستان محدثه برنطین انجام وظیفه می کنم و در مهرماه سال آینده بازنشسته می شوم.

با پول عرق گیری، ترشی کنار غذای بچه های خوابگاه تأمین می شود سرپرست خوابگاه محدثه از اوقاتی که به عنوان سرپرست در آموزشگاه حضور دارد اینگونه تعریف می کند؛ یک دستگاه تقطیر خریدیم و به دانش آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمی که در رودان جهاد مشق می کند+عکس

معلمی که در رودان جهاد مشق می کند+عکس