مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 13:422022-08-28اقتصادي

رشد 11 درصدی حجم صادرات گاز به ترکیه/ درآمدهای فروش گاز 64 درصد افزایش یافت


افزایش 64 درصدی درآمدهای صادرات گاز، افزایش 11 درصدی حجم صادرات گاز به ترکیه و افزایش 138 درصدی سوآپ گاز از جمله اقدامات شرکت ملی گاز در حوزه تجارت گاز در یک سال گذشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مجید چگنی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران امروز (یکشنبه 6 شهریورماه) در  آیین بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی طرح های گازرسانی که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، با اشاره به اقدامات این شرکت اظهار داشت: رسیدن به توان بهره مندی از ظرفیت اسمی فرآورش گاز طبیعی در پالایشگاه ها و تأسیسات نمزدایی به میزان 1030 میلیون متر مکعب در روز و احداث و راه اندازی 2 تأسیسات عظیم تقویت فشار گاز بر روی خط هشتم سراسری و افزایش پایداری شبکه انتقال گاز از جمله اقداماتی بود که در یک سال گذشته انجام شد.

وی ادامه داد: احداث و بهره برداری از 2 ایستگاه کنترل فشار بر روی خط هفتم سراسری و احداث 3 مرکز تعمیراتی و بهره برداری، همچنین انجام به هنگام بیش از 140 مورد تعمیرات توربوکمپرسورهای فعال بر روی شبکه انتقال گاز کشور نیز به اجرا رسید.

چگنی گفت: تعویض پوشش بیش از 7250 کیلومتر خطوط فشار قوی و انجام پیگرانی هوشمند و تمیزکننده خطوط انتقال به میزان 5800 کیلومتر، احداث و بهره برداری از 503 کیلومتر خطوط انتقال گاز جدید و افزایش پایداری و انعطاف عملیاتی شبکه و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 11 درصدی حجم صادرات گاز به ترکیه/ درآمدهای فروش گاز 64 درصد افزایش یافت

رشد 11 درصدی حجم صادرات گاز به ترکیه/ درآمدهای فروش گاز 64 درصد افزایش یافت