مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 13:322022-08-28سياسي

کلاته: درباره 155 فرمانده شهید گردان سپاه تهران فقط 45 اثر منتشر شده است


یک نویسنده با اشاره به نبود آمار دقیق در خصوص آثارحوزه تاریخ شفاهی گفت: 155 شهید فرمانده گردان در سپاه محمد رسول الله داریم که ازاین عدد حدود 45 اثر با موضوع این شهیدان منتشر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، سلسله نشست های صبحِ ناشر صبح امروز یکشنبه 6 شهریور به همت مرکز رسانه ای شیرازه و با حضور خبرنگاران فعال حوزه کتاب برگزار شد.

مهمان این هفته صبح ناشر  جواد کلاته عربی نویسنده بود که تاکنون در عرصه دفاع مقدس کتاب های متعددی را نوشته و اکنون مدیریت انتشارات 27 بعثت را که در عرصه دفاع مقدس و علی الخصوص شهدای لشکر27 محمد رسول الله فعالیت های چشمگیری داشته، به عهده گرفته است.

ما درگیر خاطرات هستیم در ابتدا مدیر انتشارات 27 بعثت در خصوص اینکه چرا ادبیات پایداری پرفروش است، گفت: ما درگیر خاطرات هستیم؛ چهل سال می گذرد، اما جنبه های ملی و معنوی دفاع از میهن و ارزش های اسلامی برای مردم جذابیت دارد و در سراسر کشورهای جهانی که مورد تهاجم قرار گرفته اند، این سبک نوشتاری وجود دارد.

این مسأله منطقی است که بعد از بزرگ ترین اتفاق ما که انقلاب اسلامی بود، 8 سال درگیر جنگ شدیم و موضوع عجیبی نیست که در این حوزه آثار زیادی تألیف شود و در ضمن طیف مخاطبان در این حوزه بسیار است و در مواقعی که کتاب می فروشیم، طیف زیادی از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاته: درباره 155 فرمانده شهید گردان سپاه تهران فقط 45 اثر منتشر شده است

کلاته: درباره 155 فرمانده شهید گردان سپاه تهران فقط 45 اثر منتشر شده است