مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 11:522022-08-28سياسي

امام حسین (ع)درباره سلامت بدن چه گفته است؟


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایران به تشریح بیانات امام حسین (ع) درباره سلامت بدن از جمله عبور نور از چشم، امواج صوتی و برخورد آن با پرده گوش و همچنین بحث پرده اطراف قلب پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، حسین کیوان ، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایران درخصوص برگزاری همایش بین المللی امام حسین (ع) و سلامت عنوان کرد: واقعه عاشورا از مهم ترین وقایع تاریخ اسلام است و هر ساله مسلمانان دنیا از جمله ایرانیان، عزاداری های باشکوهی را برای یادآوری این قیام انجام می دهند.

وی ادامه داد: همه این عزاداری ها و مراسمی که برپا می شود؛ از جمله راهپیمایی اربعین که تبدیل به یکی از بزرگترین راهپیمایی های جهان شده است، زمانی به ثواب کامل می رسد که شناخت درستی از علت و علل حادثه عاشورا و امام حسین (ع) ایجاد شود.

کیوان گفت: به دلیل اینکه برگزار کننده همایش بین المللی امام حسین (ع) و سلامت، دانشگاه علوم پزشکی ایران است، تصمیم گرفته شد تا موضوعات سلامت جسمی و روحی از بیانات امام حسین (ع) احصاء و مود بحث و بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به دعای عرفه، عنوان کرد: در فرازهای از دعای عرفه و در 1400 سال قبل امام حسین (ع) به نحوه عبور نور از چشم، امواج صوتی و برخورد آن با پرده گوش و همچنین پرده اطراف قلب صحبت کردند و بیان این مب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام حسین (ع)درباره سلامت بدن چه گفته است؟

امام حسین (ع)درباره سلامت بدن چه گفته است؟