مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 10:272022-08-28اقتصادي

میزبانی آمل از نخستین فن بازار شرکت های دانش محور کشاورزی مازندران


نخستین فن بازار شرکت های دانش محور بخش کشاوزی مازندران با هدف جامه عمل پوشاندن بیانات رهبر انقلاب در هفته دولت برگزار می شود.

- مهرداد فولاد امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل اظهار کرد: با توجه به منویات در آمل دستگاه کاه خردکن را تولید کرد تا بسیاری از مشکلات در این حوزه حل شود.

فولاد با اشاره به اینکه کارگروه بهره وری کشاورزی و توسعه شهری و روستایی در هفته دولت اقدام به برپایی نمایشگاه فن بازار شرکت های دانش محور حوزه کشاورزی استان مازندران کرده است، گفت: در این نمایشگاه 20 شرکت فعال دانش بنیان و دانش محور مازندران اعلام آمادگی کردند تا از 6 شهریور به مدت سه روز در مرکز بین المللی تجارت و پایانه صادرات برنج ایران دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند.

سرپرست جهاد کشاورزی آمل با اعلام اینکه آیین افتتاح نمایشگاه با حضور مدیران استانی و شهری برگزار می شود، متذکر شد: اقدامات مقدماتی و اولیه برگزاری نمایشگاه انجام شده و به عنوان نخستین فن بازار بخش کشاورزی مورد استقبال بهره برداران، کشاورزان، صاحبان صنایع و تولید قرار گرفته است.

وی هدف از برگزاری نخستین فن بازار شرکت های دانش محور بخش کشاوزی مازندران را جامه عمل پوشاندن به منویات رهبر انقلاب دانست و گفت: آشنایی هر چه بیشتر شرکت ها با یکدیگر، آشنایی متقابل به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی آمل از نخستین فن بازار شرکت های دانش محور کشاورزی مازندران

میزبانی آمل از نخستین فن بازار شرکت های دانش محور کشاورزی مازندران