مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 10:072022-08-28اقتصادي

ضرورت حرکت به سمت تولید خودروهای برقی و هیبریدی


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی حذف خودرو ناقص از فرآیند تولید ایران خودرو را اقدام مدیریتی بسیار مناسب و بجایی برشمرد و گفت: علاوه بر خالی شدن پارکینگ ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- حجت الاسلام والمسلمین سید جواد حسینی کیا در حاشیه نمایشگاه تحول صنعت خودرو، سیر تغییرات و رشد این صنعت را مناسب توصیف کرد و گفت: هرچند در برخی حوزه ها به دلیل شرایط تحریمی پیشرفت به کندی صورت گرفته، اما در حال حاضر و در مجموع این صنعت در شرایط مناسبی قرار دارد.

وی افزود: خودروسازان داخلی به این نتیجه رسیده اند که باید رقابتی کار کنند و از طریق تولید مشترک و افزایش تیراژ تولید، محصولی اقتصادی را به بازار عرضه کنند.

وی بر تولید و عرضه خودروی با کیفیت، صادرات محور و ارزان قیمت تاکید کرد و گفت: افزایش تیراژ سبب کاهش بهای تمام شده خودرو می شود و باید خودروسازان این موضوع را با جدیت دنبال کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کیا، طراحی خودرو هیبریدی ایران خودرو را اقدامی بسیار مناسب توصیف کرد و گفت: خودرو تارا هیبرید یکی از جذابیت های نمایشگاه بود و باید تلاش کنیم تا صنعت خودرو کشور و از جمله ایران خودرو به سمت تولید انبوه خودروهای برقی و هیبریدی حرکت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حرکت به سمت تولید خودروهای برقی و هیبریدی

ضرورت حرکت به سمت تولید خودروهای برقی و هیبریدی