مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 08:422022-08-28اقتصادي

افتتاح 15 هزار میلیاد تومان پروژه بخش خصوصی طی هفته دولت در کرمان


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان از افتتاح 15 هزار میلیارد تومان پروژه بخش خصوصی طی هفته دولت در استان کرمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، علی بیگ زاده با اشاره به راه اندازی نمایشگاه مجازی عملکرد دولت عنوان کرد: تمام مدیران دستگاه های اجرایی در سراسر استان از خانواده ایثارگران و شهدا سرکشی خواهند داشت، ضمن آنکه موضوع برپایی میز خدمت و بررسی مشکلات مردم در محل نمازهای جمعه را نیز انجام گرفت.

بیگ زاده ابراز داشت: طبق روال گذشته، جشنواره شهید رجایی توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار و براساس شاخص های عمومی و اختصاصی، دستگاه های اجرایی استان رتبه بندی خواهند شد، همچنین امسال سه دستگاه اجرایی در استان که وضعیت آنها نسبت به سال گذشته ارتقای قابل توجهی پیدا کرده مورد تشویق قرار خواهند گرفت و سه گروه جهادی برتر نیز در این جشنواره معرفی می شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی پروژه های متعدد در هفته دولت افزود: رونمایی از مجموع پروژه های عمرانی و اقتصادی دولتی و خصوصی استان را در روز دوشنبه هفته جاری با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان استخدامی کشور در شورای اداری استان خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 15 هزار میلیاد تومان پروژه بخش خصوصی طی هفته دولت در کرمان

افتتاح 15 هزار میلیاد تومان پروژه بخش خصوصی طی هفته دولت در کرمان