مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 07:572022-08-28اقتصادي

خرید توافقی لبخند بر لبان کشاورزان خیارکار قروه نشاند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قروه، رویه تولیدات کشاورزی در کشور ما به سمت تولید ارزان ترین و پرآب ترین محصولات از جمله تولید خیار و هندوانه حرکت کرده و شهرستان در باغچه های خود می کارند، اما نکته ای که در مورد کاشت خیار وجود دارد این است که بتوان محصولی زیادی را برداشت کرد، زمانی می توان محصول زیادی برداشت کرد که میزان گلدهی گیاه بالا باشد.

امروزه کشت گلخانه ای با هدف افزایش کارایی مصرف آب، باید رواج یابد در بین محصولات گلخانه ای، می توان خیار، هندوانه و مابقی صیفی جات تولید کرد و کاربرد شیوه های نوین آبیاری در افزایش بهره وری به ویژه در کشت های مدرن، در مدیریت مصرف آب مؤثر بوده و اساس اینکار، آگاهی از نیاز آبی گیاهان است.

با توجه به نیاز روزافزون بازار، چه از نظر تولید گل و گیاهان زینتی و چه از نظر سبزیجات و صیفی جات خارج از فصل این روش تولید و کشت، امروزه به یکی از سودآورترین بخش های کشاورزی تبدیل شده است.

کشاورزی در گلخانه ها نسبت به کشاورزی در فضای آزاد و در زمین های کشاورزی دارای دردسر و مشکلات کمتری است؛ به علاوه بازه زمانی برای به ثمر نشستن و برداشت محصولات نیز نسبت به کشاورزی سنتی، کوتاه تر است، کشاورزی گلخانه ای می تواند سودآوری بیشتری داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید توافقی لبخند بر لبان کشاورزان خیارکار قروه نشاند

خرید توافقی لبخند بر لبان کشاورزان خیارکار قروه نشاند