مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 07:522022-08-28اقتصادي

افتتاح هم زمان 15 پروژه گردشگری در هرمزگان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری هرمزگان گفت: 15 پروژه گردشگری در هفته دولت امسال با اعتبار 261 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

- سهراب بناوند مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: در هفته دولت امسال 15 پروژه گردشگری با اعتبار 261 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

این 15 پروژه توسط بخش خصوصی و دولتی در سراسر هرمزگان ساخته شده است.

بناوند خاطرنشان کرد: این پروژه ها شامل 10 زیرساخت گردشگری در شهرستان های بندرعباس، قشم، سیریک، پارسیان و همچنین در بخش خصوصی شامل مجتمع های گردشگری، اقامتی و مرکز گردشگری ساحلی و دریایی است.

به گفته وی، مدل پروژه های گردشگری مبتنی بر اقتصاد مردمی است و تلاش شده تا در تعریف پروژه ها، کمک به اقتصاد مردم محلی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی هرمزگان ادامه داد: 5 پروژه در بندرعباس، یک پروژه در جزیره هرمز و یک پروژه هم در شهر فین که مجموعاً 7 پروژه در شهرستان بندرعباس بود که برای ساخت آنها 255 میلیارد تومان اعتبار هزینه شه و برای 164 نفر نیز اشتغال ایجاد شد.

بناوند تأکید کرد: 6 پروژه نیز در جزیره قشم بود که شامل زیرساخت گردشگری اسکله های گردشگری طبل، زیرساخت گردشگری روستای گردشگری گوران، زیرساخت گردشگری روستای سهیلی؛ زیرساخت گردش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح هم زمان 15 پروژه گردشگری در هرمزگان

افتتاح هم زمان 15 پروژه گردشگری در هرمزگان