مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 16:072022-08-27حوادث

60 فقره سرقت منزل با شاه کلید/باند سارقین متلاشی شد


با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان البرز، اعضای باند سارقان منزل در شهر کرج شناسایی و در تحقیقات تکمیلی از آنها 60 فقره سرقت منزل کشف شد.

- محمد نادربیگی، رییس پلیس آگاهی استان البرز، در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل در منطقه حصارک کرج و حوالی آن با یک شیوه مشابه، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های اولیه کارآگاهان حاکی از این بود که سارقان به صورت کاملا حرفه ای با شناسایی ساختمان های فاقد دوربین مداربسته با شیوه استفاده از شاه کلید وارد منازل شده اقلام با ارزش منزل را به سرقت می برند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه با تشکیل یک تیم عملیاتی از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی، با چندین شبانه روز تلاش و انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، سرانجام یکی از سارقان دخیل در سرقت ها شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در شهر کرج دستگیر شد.

رییس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به کشف تعداد زیادی لوازم منزل مسروقه در مخفیگاه متهم، ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی سارق دستگیر شده ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت بود، اما با مشاهده مستندات غیرقابل انکار پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و به 60 فقره سرقت منزل با همدستی 2 نفر دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 فقره سرقت منزل با شاه کلید/باند سارقین متلاشی شد

60 فقره سرقت منزل با شاه کلید/باند سارقین متلاشی شد