مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 15:222022-08-27سياسي

صلح و سازش 60 پرونده قتل عمد در لرستان/ 42 درصد پرونده ها سازشی حل می شوند


اساس آخرین آمار 42 درصد پرونده های شورای حل اختلاف استان منجر به صلح و سازش شده است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، محمد رزم ظهر امروز در همایش صلح یاران ستاد صبر لرستان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته دولت، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر از عناصر برگزیده و برجسته کشور و از یاران خدوم و دلسوز انقلاب و نظام بودند.

وی خاطرنشان کرد: دوران مجاهدت و مبارزه را برای پیروزی اسلام با توفیقات پشت سر گذاشته بودند و وجودشان با آرمان های انقلاب آمیخته بود.

رییس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه جلسه صلح یاران امروز در راستای اجرای اساس نامه ستاد ملی صبر و شیوه نامه مشارکت گروه های مردمی است، افزود: به دنبال فرهنگ سازی صلح و سازش در جامعه هستیم، همچنان که صبر کردن مورد تاکید آیات و روایات معصومین و همچنین بزرگان انقلاب اسلامی است.

رزم، فرهنگ سازی صبر را وظیفه همگانی و نه مربوط به فرد و قشر خاصی دانست و افزود: بدون تردید صلح و سازش نیت و انگیزه قوی می خواهد که این مهم در جهت دهی اعمال انسان نتیجه بخش است.

وی با بیان اینکه امروز جامعه ما نیازمند انسجام و صلح است، افزود: تعداد زیادی پرونده قتل عمدی وجود دارد که ناشی از آستانه پایین افراد است، با این وجود در لرستان طی سه سال اخیر 60 فقره قتل عمدی ختم به صلح و سازش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلح و سازش 60 پرونده قتل عمد در لرستان/ 42 درصد پرونده ها سازشی حل می شوند

صلح و سازش 60 پرونده قتل عمد در لرستان/ 42 درصد پرونده ها سازشی حل می شوند