مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 14:222022-08-27اقتصادي

سلام دولتی ها به دیار پرفسور حسابی


با گرامیداشت هفته دولت و افتتاح طرح ها و پروژه های عمرانی و اقتصادی در تفرش، سلام دولت به تفرشی ها رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تفرش، ظهر امروز همزمان با گرامیداشت هفته دولت، برنامه های پنجمین روز از این ایام، در شهرستان های تفرش و آشتیان به اجرا در آمد.

سفر به شهرستان های تفرش و آشتیان مقصد پنجمین روز از  برنامه های هفته دولت استاندار مرکزی بود، فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی که در روزهای گذشته و به مناسبت هفته دولت سفرهایی را به شهرستان ها خمین و خنداب داشت، صبح امروز به همراه جمعی از مدیران و اصحاب رسانه راهی شهر پرفسور حسابی شد تا ضمن افتتاح طرح های و پروژه های عمرانی این شهر گفت وگویی چهره به چهره با مردم داشته باشد.

استاندار مرکزی که ساعت 7 صبح، اراک را به مقصد شهر زیبایی تفرش ترک کرد، ابتدا با حضور در گلزار شهدای شهر تفرش به مقام  شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.

  در این مراسم استاندار مرکزی به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی، فرماندار شهرستان تفرش و تعدادی از مدیران  با حضور در گلزار شهدای امامزاده احمد تفرش به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

  مسوول ارشد استان بعد از قرائت فاتحه و تجدید عهد با آرمان های بلند و مقدس شهدا، راهی مصلی شهر تفرش شد تا ضمن شرکت در مراسم گرامیداشت شهدای کارمند، دیدار چه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلام دولتی ها به دیار پرفسور حسابی

سلام دولتی ها به دیار پرفسور حسابی