مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 13:522022-08-27سياسي

خدمات رسانی اتوبوسرانی اصفهان در مراسم تشییع آیت الله ناصری


معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به خدمات رسانی اتوبوسرانی اصفهان در مراسم تشییع آیت الله ناصری گفت: فردا یکشنبه ششم شهریور ماه مترو فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان، حسین حق شناس معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان اظهار داشت: شرکت اتوبوسرانی شهرداری اصفهان در روز خاکسپاری آیت الله ناصری به شهروندان خدمات رسانی می کند، این شرکت به منظور سرویس دهی و جابجایی عزاداران به کمک شرکت اتوبوسرانی شهر دولت آباد نیز خواهد رفت.

وی افزود: به منظور حمل و نقل آسوده و روان شهروندان اصفهانی در روز خاکسپاری عالم ربانی و معلم بزرگ اخلاق، آیت الله محمد علی ناصری تمهیدات ویژه ای در روز یکشنبه 6 شهریور ماه در نظر گرفته شد.

حق شناس با بیان اینکه فردا کلیه ایستگاه های مترو آماده خدمت رسانی به شهروندان از ساعت 6 و 15 دقیقه الی 22 است، گفت: به منظور سرویس دهی و جابجایی عزاداران، شرکت اتوبوسرانی شهرداری اصفهان با تمامی ظرفیت ناوگان آماده خدمت رسانی است.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان بیان کرد: بخشی از ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی شهرداری اصفهان برای تسهیل رفت و آمد ساکنان شهر دولت آباد به مراسم خاکسپاری این عالم بزرگ اختصاص می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی اتوبوسرانی اصفهان در مراسم تشییع آیت الله ناصری

خدمات رسانی اتوبوسرانی اصفهان در مراسم تشییع آیت الله ناصری