مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 11:272022-08-27اجتماعي

پارک محیط بان برای نگهداری حیوانات گوشتخوار آماده می شود


سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از ساخت مکان هایی در پارک محیط بان به منظور نگهداری از حیوانات گوشتخوار خبر داد.

- رمضانعلی پور رستمی، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اینکه پارک محیط بان اولین پارک طبیعی کشور است که حیوانات در آن در قفس نیستند و به صورت آزاد زندگی می کنند، اظهار داشت: این پارک به صورت یک اکوپارک خاص حیات وحش در زمین های شمالی حصار کرج تا تونل بیلقان در دسترس گردشگران قرار گرفته است.

وی مساحت پارک محیط بان را حدود 17.

5 هکتار ذکر و با بیان اینکه این پارک در تپه های حصار ساخته شده است، عنوان کرد: برای ساخت این پارک 20 میلیارد تومان هزینه شده و در حدود 75 راس از حیوانات علف خوار برای رها سازی در آن خریداری شده بود که در حال حاضر به دلیل قرارگیری در فصل زاد و ولد تعداد این حیوانات رو به افزایش است.

این مسئول ضمن تاکید بر این موضوع که برای نگهداری از این حیوانات از هیچ قفسی استفاده نشده، گفت: از ویژگی های پارک محیط بان این است که دارای برج های دیده بانی و همچنین دوربین های دوربرد برای دیدن حیوانات  و در حال حاضر ساخت مکان هایی برای حیوانات گوشتخوار نیز در دست اجرا قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک محیط بان برای نگهداری حیوانات گوشتخوار آماده می شود

پارک محیط بان برای نگهداری حیوانات گوشتخوار آماده می شود