مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 10:022022-08-27سياسي

مجوز مترو به کرمان نمی دهند


رییس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر کرمان گفت: بر اساس الزامات و مصوبات شورای عالی ترافیک برای احداث متروی کرمان مجوز نمی دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، نادری رییس شورای شهر کرمان امروز در جمع خبرنگاران حوزه شهر و شهروندی با تسلیت ایام عزای سیدالشهدا(ع) خطاب به خبرنگاران بیان کرد: اشکالات را نقد کنید زیرا بهترین کار خبرنگار نقد منصفانه است صرف نظر از اینکه جزو کدام  دسته و جناح باشد.

نادری تصریح کرد: مرد و جوانمرد فردی است که از اشتباه خودش هم برگردد و اگر نقد منصفانه به همراه راه حل موثر و دلسوزانه باشد همه از آن استقبال می کنند.

وی در پاسخ به خبرنگاری درباره بازطرح پروژه متروی کرمان توسط استاندار ابراز داشت: در جلسه ای که با قرارگاه خاتم داشتیم، بحث مترو یا انبوه بر مطرح شد و استاندار هم خواست تا مطالعات مرتبط با مترو را به وی بدهیم تا ببیند.

ایرانمنش رییس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر کرمان نیز درباره پروژه متروی کرمان اظهار کرد: صحبت استاندار کرمان درباره مترو صرفا در حد طرح موضوع بود و بر اساس الزامات و مصوبات شورای عالی ترافیک برای احداث متروی کرمان مجوز نمی دهند.

انتهای پیام/80019/ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز مترو به کرمان نمی دهند

مجوز مترو به کرمان نمی دهند