مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 19:222022-08-26اقتصادي

وضعیت توزیع و ذخیره کالا در سیستان و بلوچستان مطلوب است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، امین حسین رحیمی در حاشیه  جلسه ستاد تنطیم بزار استان سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این جلسه در زمینه تامین مایحتاج عمومی مردم تصمیماتی گرفته شد که باید با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.

وزیر دادگستری افزود: در 18 خرداد امسال ستاد تنظیم بازار کشور مصوبه ای داشت که باید قیمت کالاها در سامانه 124 توسط تولیدکنندگان ثبت شود و مورد تایید سامان حمایت قرار گیرد.

این مسؤول ادامه داد: بیش از 52 هزار قلم کالا در سامانه 124 ثبت شده و قیمت ها مورد تایید سامان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان است و مردم اگر بخواهند متوجه شوند کالایی گران شده یا نه از طریق سامانه می توانند پیگیری کنند.

وی گفت: تولید کنندگان استان قیمت اجناس را در این سامانه ثبت کرده اند مردم خیالشان راحت باشند می توانند قیمت کالاها را پیگیری کنند.

رحیمی بیان کرد: با تلاش هایی که اعضای ستاد داشته اند وضعیت کالا در استان مطلوب است ذخایر خوب است کمبود کالایی نداریم  و تعزیرات نیز آماده برخورد با گران فروشی است.

در این جلسه تاکید شد اصناف اتاق اصناف استان نظارت را بر اصناف خرد بیشتر کرده و اصناف همکاری جدی با دولت داشته اند و در بحث نظارت هم همکاری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت توزیع و ذخیره کالا در سیستان و بلوچستان مطلوب است

وضعیت توزیع و ذخیره کالا در سیستان و بلوچستان مطلوب است