مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 18:172022-08-26سياسي

وحدت و پویایی کشور از دستاوردهای دولت سیزدهم است


وحدت، تحول و پویایی کشور از دستاوردهای دولت سیزدهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، مهدی الیاسی ظهر امروز در میز خدمت مدیران ساوه با بیان اینکه دولت سیزدهم در سال گذشته با شعار دولت مردمی، ایران قوی بر سر کار آمد، اظهار کرد: کثرت دیدارهای بی واسطه  با اقشار مختلف مردم و حضور در 31 استان و صحبت های چهره به چهره با مردم و رعایت اصول حفظ منافع کشور نشان از آن دارد که رییس جمهور خود پایبند به شعائر دولت سیزدهم است.

  وی افزود: دولت با منویات انقلابی که فرمایشات مقام معظم رهبری همچون سند گام دوم انقلاب را ای را داغدار میکرد اما دولت سیزدهم با حرکتی جهادی توانست این ویروس را تحت کنترل در آورد.

  الیاسی در ادامه پویایی کشور و رسیدن به وحدت و تحول در کشور را از دیگر دستاوردهای این دولت دانست و عنوان کرد:  همه افرادی که دستی بر مفاهیم اقتصاد داشتند بر این موضوع اذعان دارند که تزریق ارز ترجیحی و دادن بی هدف و ریخت و پاش بدون برنامه ارز، کاری اشتباه در اقتصاد کشور بود ولی این دولت سختی جراحی اقتصادی را پذیرفت و خدارا شکر با همراهی شما مردم عزیز این طرح به موفقیت رسید.

وی با اشاره به اینکه بعد از اجرای طرح شاهد تثبیت یا کاهش تورم هستیم خاطرنشان کرد: در بحث ایجاد و رونق در کسب و کار، گره گشایی از کارخانجات و واحد های تولیدی، حمایت از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت و پویایی کشور از دستاوردهای دولت سیزدهم است

وحدت و پویایی کشور از دستاوردهای دولت سیزدهم است