مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 17:522022-08-26اقتصادي

در سفرمعاون اجرایی رییس جمهور به قم چه گذشت؟


معاون اجرایی رییس جمهور به مناسبت هفته دولت و همچنین با هدف نظارت میدانی بر اجرای مصوبات سفرهای استانی به قم سفر کرده، با حضور در شورای اداری استان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور صبح امروز به مناسبت هفته دولت و همچنین با هدف نظارت میدانی بر اجرای مصوبات استانی به قم سفر کرد.

* زمان تحویل دولت، دستگاه ها با و کوشش و خدمتگزاری به مردم را به عنوان اصل مردمی بودن مدنظر قرار دادند و دولت را به عدالت ورزی و اجرای عدالت و ظلم ستیزی توصیه کردند.

معاون اجرایی رییس جمهور درباره تبین عملکرد دولت گفت: آیت الله رییسی وقتی دولت را تحویل گرفت که بر اساس اسناد موجود دستگاه ها با کسری بودجه 480 هزار میلیارد تومان روبرو بود.

از سویی  هزینه هایی که با اوراق خزانه صورت گرفته بود ماهانه در سال 1400 بیش از12 هزار میلیارد تومان و از اوایل امسال حدود 15 هزار میلیارد تومان بدهی به بار گذاشتند.

به عبارتی از ابتدای دولت سیزدهم تا انتهای این دولت به طور تقریبی حدود 700 هزار میلیارد تومان بدهی انباشته از محل عرضه اسناد خزانه است.

معاون اجرایی رییس جمهور ادامه داد: یکی مشکلات دولت سیزدهم نوسانات ارز بود و بنا بر اسناد موجود در سال های 94 تانیمه نخست 96  بیش از 31 میلیارد دلار دولت وقت ارز برای کنترل بازار ارز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سفرمعاون اجرایی رییس جمهور به قم چه گذشت؟

در سفرمعاون اجرایی رییس جمهور به قم چه گذشت؟