مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 17:222022-08-26سياسي

امضای 100 میلیارد دلار تفاهم نامه و قرارداد در صنعت نفت طی یکسال اخیر


وزارت نفت با استفاده از ظرفیت های داخلی و خارجی کشورهای دوست و همسو طی یکسال اخیر 100 میلیارد دلار قرارداد و تفاهم نامه در صنعت نفت امضا کرده است که اجرای آنها امنیت انرژی کشور را تضمین می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، جواد اوجی، ظهر امروز (جمعه، چهارم شهریورماه) در خطبه های پیش از نماز جمعه، ضمن گرامیداشت هفته دولت، با بیان اینکه به نمایندگی از هیئت دولت و رییس جمهوری در نماز جمعه حضور دارد، گفت : سلام گرم آقای رییسی و اعضای دولت را به مردم استان خوزستان می رسانم و به نمایندگی از کابینه، عملکرد دولت خدمتگزار را به مردم ایران ارائه می کنم.

وی با اشاره به حضور 13 ساله از عمر خود در استان خوزستان از زمان تحصیل در دانشگاه صنعت نفت اهواز و آغاز خدمت در صنعت نفت در حوزه مهندسی در ساختمان چهارم طبقه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، افزود: با فرهنگ مردم این استان بیگانه نیستم و با مشکلات و صبوری که مردم در دوران جنگ و پس از آن داشتند، آشنایی دارم.

وزیر نفت با بیان اینکه امروز بنا دارم تنها بخشی از اقدام های دولت سیزدهم را طی یکسال گذشته به مردم و نمازگزاران ارائه کنم، تصریح کرد: دولت سیزدهم از ابتدای شهریورماه 1400 کار خود را آغاز کرد با مشکلات و چالش های بزرگی از جمله بود که درهمان ماه های نخست روی کارآمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای 100 میلیارد دلار تفاهم نامه و قرارداد در صنعت نفت طی یکسال اخیر

امضای 100 میلیارد دلار تفاهم نامه و قرارداد در صنعت نفت طی یکسال اخیر