مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 16:222022-08-26سياسي

بلاتکلیفی 16 ساله برخی کالا ها در انبار گمرک تهران


سازمان های اموال تملیکی، گمرک، بنادر و دستگاه های دیگر باید ضمن آسیب شناسی مشکلات موجود پیشنهادات خود را در دو حوزه مسائل عمومی و تخصصی به دادستانی ارائه تا تدابیر لازم اندیشیده شود و در صورت نیاز به نهادهای قانونگذار و سران قوا منعکس شود.

- انتقاد دادستان تهران از نگهداری برخی کالاها در انبار گمرک تهران که از 16 سال قبل تا حالا بلاتکلیف هستنددادستان تهران در بازدید از انبارهای گمرک تهران در واکنش به نگهداری برخی از کالاها در این انبار که برای 15 یا 16 سال گذشته است، گفت: برای کالاهایی که به انبار گمرک ارجاع می شود مبالغ ارزی پرداخت شده و امانات مردم است که باید زود تعیین تکلیف شوند.

علی صالحی، دادستان عمومی و انقلاب تهران به همراه معاونان و رییس سازمان اموال تملیکی و جمعی از مدیران سازمان اموال تملیکی و گمرکات کشور و سازمان غذا و دارو و ستاد اجرایی و انبارهای عمومی کشور با حضور در اداره کل گمرک استان تهران از انبارها، سوله ها، پارکینگ خودرویی و دیگر بخش های آن بازدید کرد.

دادستان تهران پس از حضور در انبارها مواردی اعم از نحوه نگهداری کالاها، سال ورود و علت عدم ترخیص برخی از کالاها را مورد بررسی قرار داد و در این رابطه دستوراتی را جهت تعیین تکلیف ونحوه نگهداری صحیح اقلام صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی 16 ساله برخی کالا ها در انبار گمرک تهران

بلاتکلیفی 16 ساله برخی کالا ها در انبار گمرک تهران