مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 15:222022-08-26سياسي

مظلومیت رسانه های ایران در گزارش تفحص از فولاد مبارکه


نمایندگانی که در تهیه این گزارش نقش داشته اند، حداقل در زمینه رسانه ها، در گزارش خود تجدیدنظر کرده و اسامی رسانه هایی را که طبق مقررات معاونت مطبوعاتی آگهی دریافت کرده اند از لیست خارج کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، علی متقیان فعال رسانه ای، عضو هیأت علمی دانشگاه علم و فرهنگ و مدیرعامل سابق ایسنا، طی یادداشتی به مظلومیت رسانه در گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه پرداخته است.

این روزها با انتشار مجموعه ای از اطلاعات مربوط به تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه، نقل قول هایی در رسانه ها و محافل زبانزد شده است؛ اتهام های متعددی به افراد و شخصیت های حقیقی و حقوقی نسبت داده شده که هر یک به عنوان متهم و یا خطاکار و و خلافکار دست به دست شده و حتی با محتوای آن برخوردهای متفاوت می شود؛ بعضی اطلاعیه می دهند که این گزارش اصل نیست و قابلیت انتشار عمومی نداشته، دیگری اطلاعیه می دهد که هیچگونه قراردادی با فولاد مبارکه نداشتم و دیگری اساس گزارش را زیر سوال می برد و دیگری می گوید مربوط به دولت گذشته است و مدیریت فعلی از این فسادها مبرا هستند و روابط عمومی سازمان حسابرسی که مسؤلیت حسابرسی را عهده دار بوده اطلاعیه داده گزارش را مخدوش می داند و ده ها اطلاعیه و نظر موافق و مخالف!! آنچه موجب شد این سطور قلمی شود، مظلومیت رسانه های نظام اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مظلومیت رسانه های ایران در گزارش تفحص از فولاد مبارکه

مظلومیت رسانه های ایران در گزارش تفحص از فولاد مبارکه