مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 11:172022-08-26اقتصادي

اختصاص140 میلیارد ریال برای ایجاد صفحات خورشیدی در ششتمد خراسان رضوی


مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ششتمد گفت: 140 میلیارد ریال تسهیلات برای راه اندازی صفحات خورشیدی در قالب طرح برکت آفتاب به مددجویان این شهرستان اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی، ابراهیم خطیب مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ششتمد، گفت: از محل این تسهیلات کم بهره 120 طرح پنل خورشیدی به منظور  تولید و بهینه سازی مصرف برق و ایجاد اشتغال ویژه  خانوارهای مددجوی  کمیته امداد امام خمینی پرداخت می شود .

وی اظهار کرد: با هدف بهره مندی از این تسهیلات خانواده های زیر پوشش کمیته امداد و افراد نیازمند با دهک یارانه ای یک تا پنج ، که دارای شرایط دریافت تسهیلات طرح هستند، می توانند به واحد اشتغال کمیته امداد ششتمد مراجعه و یا در وقت اداری با شماره 05144724101 تماس حاصل نمایند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ششتمد افزود: همچنین امسال افزون بر  318 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به ششتمد اختصاص یافته که این میزان سه برابر پارسال است و  از محل پرداخت این تسهیلات، 568 فرصت شغلی برای خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد فراهم می شود.

انتهای پیام/ 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص140 میلیارد ریال برای ایجاد صفحات خورشیدی در ششتمد خراسان رضوی

اختصاص140 میلیارد ریال برای ایجاد صفحات خورشیدی در ششتمد خراسان رضوی