مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 10:122022-08-26سياسي

مهلت 48 ساعته برای ترخیص کالاهای سلامت محور


دادستان تهران، بر تشکیل قرارگاه تعیین تکلیف کالاهای بلاتکلیف موجود در انبارها تاکید کرد و گفت: سرم های موجود در انبار فرودگاه امام (ره) ظرف 48 ساعت تحویل مراکز درمانی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران به همراه معاونان و رییس سازمان اموال تملیکی و جمعی از مدیران سازمان اموال تملیکی و گمرکات کشور و سازمان غذا و دارو و ستاد اجرایی و انبارهای عمومی کشور با حضور در اداره کل گمرک استان تهران از انبارها، سوله ها، پارکینگ خودرویی و دیگر بخش های آن بازدید کرد.

دادستان تهران پس از حضور در انبارها مواردی اعم از نحوه نگهداری کالاها، سال ورود و علت عدم ترخیص برخی از کالاها را مورد بررسی قرار داد و در این رابطه دستوراتی را جهت تعیین تکلیف و نحوه نگهداری صحیح اقلام صادر کرد.

وی در ادامه با حضور در جلسه مشترک مدیران گمرکات استان تهران و سایر مسئولان دستگاه های ذی ربط پس از دریافت نظرات و درخواست ها در رابطه با مسائل موجود در این حوزه، دستوراتی را صادر کرد.

صالحی گفت: در بحث ترخیص و تعیین و تکلیف کالاها در انبارهای گمرکات و سازمان اموال تملیکی با ورود شخص رییس قوه قضاییه عزم جدی به وجود آمده و تمام مسئولان به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند تا اقدامات به نتیجه برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت 48 ساعته برای ترخیص کالاهای سلامت محور

مهلت 48 ساعته برای ترخیص کالاهای سلامت محور