مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 21:272022-08-25سياسي

پروژه ای که 28 سال ناتمام مانده است/ لزوم توجه ویژه به روستاهای مرزی گنبدکاووس


نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس گفت: بعد از 28 سال پروژه نیمه تمام و عدم تکمیل فاضلاب شهری تمام هزینه های صرف شده از محل منابع دولت و بیت المال در زیرخاک شهر گنبدکاووس مدفون شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس امانقلیچ شادمهر در جلسه شورای اداری شهرستان گنبدکاووس با حضور نائب رییس مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پروژه فاضلاب شهری گنبدکاووس 28 سال در حال اجرا بوده و در این مدت هرازگاهی هزینه های بسیار اندک تخصیص یافته و اکنون تمام تجهیزات بکار رفته برای اجرای پروژه فرسوده شده و منابع دولتی و بیت المال صرف شده در این پروژه زیرخاک مدفون شده است.

  وی تصریح کرد: مردم مناطق نوار مرزی به ویژه روستاهای هوتن و کرند در حسرت دستگاه آب شیرین کن بوده و با توجه به قول های داده شده در سال های گذشته نه دستگاه آب شیرین کن و نه خط تولید برق پنج مگاواتی وارد مدار نشده است.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با روی کار آمدن دولت مردمی اقای رییسی، بارقه امید در دل مردم مناطق محروم به ویژه نوار مرزی گنبدکاووس جان دوباره گرفته و امید داریم دولت سیزدهم توجه جدی و ویژه به این مناطق داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه ای که 28 سال ناتمام مانده است/ لزوم توجه ویژه به روستاهای مرزی گنبدکاووس

پروژه ای که 28 سال ناتمام مانده است/ لزوم توجه ویژه به روستاهای مرزی گنبدکاووس