مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 20:522022-08-25ورزشي

تاکید سخنگوی دولت بر ضرورت کادرسازی و مدیرپروری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، علی بهادری جهرمی امشب در نشست با فعالان فرهنگی و مسجدی استان مرکزی اظهار کرد: ایران دارای مفاخر بسیاری است و آینده با داشتن چنین مفاخری روشن خواهد بود .

 وی با بیان اینکه تکلیف دولت  در برابر این سرمایه ها مضاعف  خواهد بود، افزود: نخبگان و چهره های فرهنگی پشتیبان اصلی نظام و انقلاب هستند و همواره در گذر از سختی ها مردانه پای کار ایستاده اند.

دبیر اطلاع رسانی با تأکید بر ضرورت همزمان با تعطیلی ورزشگاه ها،کسب و کارها، سینماها و.

سلامت هم تعطیل شد.

وی بیان داشت: ریشه این مشکلات برجامی است که قرار بود باعث چرخیدن همه چرخ ها شود ولی متأسفانه باعث قفل شدن همه چرخ ها شد.

سخنگوی دولت با بیان اینکه میانگین رشد اقتصادی کشور در دولت قبل 4 صدم درصد بوده، اظهار داشت: از سال 1392 تا 1400 میزان نقدینگی کشور 8 برابر شده است.

بهادری با اشاره به بمب نقدینگی در شروع کار دولت،خاطرنشان کرد: هزینه های جاری دولت نیازمند منابع است و هزینه جاری کشور اسفند 1399 و تا 6 ماه قبل از کار دولت جدید زیر 30 هزار میلیارد تومان بوده و این میزان در شهریور سال 1400 به 60 هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی عنوان کرد: دولت با همراهی و کمک مردم،کنترل مخارج اضافی و ایجاد منابع مثل فروش نفت؛تورم 60 درصد را به 40 درصد کاهش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید سخنگوی دولت بر ضرورت کادرسازی و مدیرپروری

تاکید سخنگوی دولت بر ضرورت کادرسازی و مدیرپروری