مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 13:222022-08-25اقتصادي

مجلس به چالش قوانین خلق الساعه در حوزه صنعت ورود کند


عضو هیأت رییسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم آباد با اشاره به چالش قوانین خلق الساعه در حوزه صنعت، گفت: قوانینی که دولت ممکن است در اجرای آنها مشکل داشته باشد و بخش تولید از این بابت متحمل آسیب شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از خرم آباد، احسان ناصر ظهر امروز در نشست صاحبان صنایع استان با رییس کمیسیون صنایع و معادن یک ضرورت است، با وجود اینکه بنگاه های دانش بنیان می توانند از تسهیلات تبصره ماده 18 استفاده کنند، اما بسیاری از آنها ضمانت لازم را برای دریافت ندارند.

عضو هیأت رییسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم آباد با اشاره به چالش قوانین خلق الساعه در حوزه صنعت، افزود: قوانینی که دولت ممکن است در اجرای آنها مشکل داشته باشد و بخش تولید از این بابت متحمل آسیب شود، مجلس شورای اسلامی در خصوص رفع این چالش ورود کند.

ناصر در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه روابط بخش خصوصی و دولت بهبود پیدا کرده است، گفت: اما آن طور که باید و شاید نظر بخش خصوصی اعمال نمی شود.

عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی خرم آباد تاکید کرد: بنگاه داری دولتی را ریشه کنید، متاسفانه واگذاری به بخش خصوصی خوب انجام نشده است.

وی در خصوص مشکلات معادن نیز گفت: 70 درصد هزینه های بخش معادن، ماشین آلات است، ما تنها در بخش معادن کوچک مقیاس 11 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس به چالش قوانین خلق الساعه در حوزه صنعت ورود کند

مجلس به چالش قوانین خلق الساعه در حوزه صنعت ورود کند