مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 12:572022-08-25سياسي

نیکزاد: دولت و مجلس عزم خود را برای رفع مشکلات مردم جزم کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس مجلس شورای اسلامی به گنبدکاووس سفر کردم تا از نزدیک پروژه ها و مسائل و مشکلات آنها را بررسی کرده و به یک راه حل و راهکار عملی برسیم.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شب گذشته در روستای بی بی شیروان حضور پیدا کرده و پای درد دل مردم نشستیم تا بتوانیم تا حدود زیادی مشکلات انها را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی در این دوره تلاش دارد تا در کنار دولت قرار گرفته و مشکلات مردم به ویژه در حوزه معیشتی و اقتصادی را حل کند.

نیکزاد گفت: امروز از جاده روستایی آق آباد و چای قوشان بازدید کردیم.

این جاده به طول 25 کیلومتر نیاز به روکش آسفالت و 2 کیلومتر نیاز به زیرسازی دوباره دارد که قرار شد مبلغ 20 میلیارد تومان توسط سازمان راهدای کشور برای روکش آسفالت و زیرسازی بخشی از آن تخصیص پیدا کند.

وی بیان کرد:جاده شنی روستای ملک علی تپه به طول هفت کیلومتر نیز بازدید شد و قرار شد مبلغ 14 میلیارد تومان از منابع ملی و استانی برای آسفالت این جاده تخصیص یابد.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: بازدیدهای دیگری نیز از مکان نگهداری معتادان متجاهر از محل ماده 16، روستای اگری بوغاز، مسکن مهر پیرحاجی و کاج و دیگر پروژه های مهم شهرستان انجام شده تا در ساعت یک و نیم بعدازظهر در جلسه شورای اداری بررسی و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکزاد: دولت و مجلس عزم خود را برای رفع مشکلات مردم جزم کرده است

نیکزاد: دولت و مجلس عزم خود را برای رفع مشکلات مردم جزم کرده است