مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 21:272022-08-24اقتصادي

بهره برداری از 84 طرح با اعتبار 195 میلیارد تومان در شهرستان نور


طی هفته دولت 84 طرح با 195 میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و 11 طرح با برآورد هزینه 40 میلیارد تومان کلنگ زنی می شود که در مجموع برای هزار و 234 نفر شغل ایجاد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نور، احمد توکلی در آیین تجلیل از اصحاب رسانه این شهرستان و همچنین نشست خبری که به مناسبت آغاز هفته دولت برگزار شد، اظهار کرد: دولت مردمی برای اقتدار ایران قوی تلاش دارد، با جهاد تبیین واقعیت انقلاب و دستاوردهای کردند.

فرماندار شهرستان نور با بیان اینکه باور و ایمان به خود انسان را موفق می کند، تصریح کرد: می توان چند سال در کنار ساحل زندگی کرد، به دریا رفت اما شناگر ماهری نشد ولی در عوض گاهی اوقات به دریا رفت و شناگر ماهری شد؛ در بحث رسانه هم عده ای هستند که در فضای مجازی غوطه  می خورند اما حاصلی ندارد ولی خبرنگاران انقلابی و واقعی هدف دارند و در قالب های مختلف به کمک نظام و انقلاب می آیند.

این مسوول بیان کرد: خبرنگاران وظیفه جهاد تبیین دارند و در این راه باید کمک کنیم تا دیگر دغدغه هایشان کاهش پیدا کند.

توکلی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مدیران ضعیف باید در معرض نقد رسانه ها و پاسخگوی آنان باشند و  چنانچه  مسوولی نتواند خود را  با قطار توسعه و اهداف دولت انقلابی هماهنگ و همراه کند، باید خودش پیاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 84 طرح با اعتبار 195 میلیارد تومان در شهرستان نور

بهره برداری از 84 طرح با اعتبار 195 میلیارد تومان در شهرستان نور