مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 21:022022-08-24اقتصادي

چهار پروژه گازرسانی با 60میلیارد تومان در بانه به بهره برداری رسید


مدیرعامل شرکت گازرسانی کردستان گفت: پروژه گازرسانی به هفت روستا، 12 کوخ، 6 واحد صنعتی و یک ساختمانی اداری با اعتبار 60 میلیارد تومان در بانه به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بانه، پروژه گازرسانی به هفت روستا، 12 کوخ، 6 واحد صنعتی و یک ساختمانی اداری در شعر آرمرده با اعتبار 60 میلیارد تومان و با حضور استاندار کردستان شامگاه امروز در بانه به بهره برداری رسید.

احمد فعله گری مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در آیین افتتاحیه ها در روستای مرزی هنگه ژال اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت در استان کردستان 181 پروژه گازرسانی با اعتبار 165 میلیارد تومان به بهره.

برداری می رسد.

وی بااشاره به اینکه با اجرا و کلنگ زنی پروژه های گازرسانی در بانه 730 خانوار از نعمت گاز برخوردار می شوند، اضافه کرد: در شهرستان بانه نیز همزمان با هفته دولت هفت روستا، 6 واحد صنعتی، 12 کوخ از نعمت گاز برخوردار می شوند و گازرسانی به یک ساختمان اداری در شهر در شهر آرمرده هم به بهره.

برداری می رسد.

وی یاد آور شد: 60 میلیارد تومان اعتبار به پروژه.

های بانه اختصاص یافته که برای این پروژه ها 38 میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گازرسانی کردستان با بیان اینکه گازرسانی در نقاط مرزی شهرستان بانه در حال اتمام است گفت: عملیات اجرایی گازرسانی به 27  روستاهای باق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار پروژه گازرسانی با 60میلیارد تومان در بانه به بهره برداری رسید

چهار پروژه گازرسانی با 60میلیارد تومان در بانه به بهره برداری رسید