مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 20:272022-08-24اقتصادي

109 طرح مخابراتی در استان سمنان بهره برداری می شود


109 طرح مخابراتی با اعتباری بالغ بر 185 میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت در استان سمنان به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مجید دارایی، مدیر مخابرات منطقه سمنان عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بسترهای لازم برای افتتاح 109 طرح مخابراتی هم زمان با هفته دولت در استان سمنان فراهم است.

وی اضافه کرد: توسعه دیتای استان سمنان، اجرای کابل کشی فیبر نوری، توسعه شبکه FTTH، ارائه خدمات مخابراتی بر بستر وایرلس، بهبود پوشش تلفن همراه برای روستاها و جاده های فاقد پوشش شبکه همراه اول، نصب و راه اندازی تکنولوژی 3G و 4G، نوسازی و بهسازی سیستم های تغذیه و نیروی مراکز مخابراتی ازجمله پروژه های قابل افتتاح مخابرات منطقه سمنان در هفته دولت امسال است.

مدیر مخابرات منطقه سمنان با اشاره به اعتبار هزینه شده برای تکمیل این پروژه ها افزود: مبلغ سرمایه گذاری این طرح ها بیش از 185 میلیارد و 300 میلیون ریال است.

دارایی ادامه داد: به مناسبت هفته دولت، 42 پروژه در حوزه توسعه شبکه ازجمله پروژه های فیبر نوری،FTTH  و وایرلس با مشخصات اجرای فیبر شهری و بین شهری سازمان ها برای تسهیل ارتباطات مراکز و انتقال شهری و روستایی، نصب تجهیزات FTTH در استان و نصب وایرلس برای بهبود انتقال بین مراکز و توسعه شبکه نوری و کافو مسی و 33 پروژه حوزه دیتا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

109 طرح مخابراتی در استان سمنان بهره برداری می شود

109 طرح مخابراتی در استان سمنان بهره برداری می شود