مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 13:572022-08-24ورزشي

ورود زنان به ورزشگاه در لیگ داخلی؛ تاریخی اما بازهم گزینشی!


شاید حضور نیم بند زنان در ورزشگاه آزادی در یک بازی رسمی باشگاهی لیگ داخلی، بتواند کمی از حساسیت های فیفا کاسته و باعث رفع خطرات احتمالی گردد هرچند هنوز از بلیت فروشی بدون فیلتر خبری نیست - ورود زنان به ورزشگاه باز هم گزینشی است و خبری از خرید آزادانه بلیت نیست! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ در حالی که حراست وزارت ورزش از ورود زنان به ورزشگاه آزادی تهران برای تماشای مصاف استقلال و مس کرمان در لیگ برتر بیست و دوم برای نخستین بار خبر می دهند، اما خبر می رسد که این حضور بار دیگر مثل موارد بازی های ملی گزینشی انجام خواهد شد.

متاسفانه مطابق گذشته، حضور بانوان در ورزشگاه آزادی گزینشی است و طبق گزارش های رسیده، افراد عادی در خرید بلیت ناکام مانده اند.

این در حالیست که تاکید فیفا بر امکان خرید آزادانه بلیت از سوی زنان برای حضور در ورزشگاه است و اینکه عده ای از بانوان با امکان و مجوز ویژه به سکوهای ورزشگاه راه یابند، با استانداردهای فیفا و عدالت سازگاری ندارد.

با اینحال شاید حضور نیم بند زنان در ورزشگاه آزادی در یک بازی رسمی باشگاهی لیگ داخلی، بتواند کمی از حساسیت های فیفا کاسته و باعث رفع خطرات احتمالی گردد.

گفتنی است ورزش و مسوولان دولتی ایران، در کابینه حسن روحانی با دادن قول به مقامات فدراسیون جهانی به خصوص شخص اینفانتینو، تعهد کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود زنان به ورزشگاه در لیگ داخلی؛ تاریخی اما بازهم گزینشی!

ورود زنان به ورزشگاه در لیگ داخلی؛ تاریخی اما بازهم گزینشی!