مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 13:072022-08-24اقتصادي

7 طرح عمرانی برق رسانی در دامغان افتتاح شد


هم زمان با نخستین روز هفته دولت، هفت طرح عمرانی برق رسانی در شهرستان دامغان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان، ظهر امروز هم زمان با نخستین روز هفته دولت و در مراسم بهره برداری هم زمان پروژه های عمرانی شهرستانی، هفت طرح برق رسانی در شهرستان دامغان با اعتبار 29 میلیارد و 681 میلیون ریال افتتاح شد.

طرح احداث دو هزار و 695 متر شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی به منظور توسعه فیدرهای پست جدیدالاحداث شهرک صنعتی با مبلغ هفت میلیارد و 574 میلیون ریال و طرح اصلاح شبکه 20 کیلوولت محور دامغان سمنان با اعتبار یک میلیارد و 244 میلیون ریال، ازجمله طرح های افتتاحی هستند.

طرح بهینه سازی و تبدیل پنج هزار و 825 متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در روستاهای بهاآباد، مهمان دوست و فاز یک جزن با مبلغ 10 میلیارد و 95 میلیون ریال و طرح احداث شبکه و نصب دو ایستگاه هوایی به قدرت 100 کیلوولت آمپر برای تأمین برق بلوک های مسکن مهر با اعتبار سه میلیارد و 27 میلیون ریال به عنوان طرح های قابل افتتاح به شمار می روند.

طرح اصلاح شبکه و جابه جایی 9 اصله پایه برق در روستای حسین آباد دولاب با اعتبار یک میلیارد و 161 میلیون ریال، طرح بهینه سازی و تبدیل دو هزار و 70 متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار با مبلغ چهار میلیارد و 807 میلیون ریال و طرح احداث شبکه روشنایی معابر بلوار دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 طرح عمرانی برق رسانی در دامغان افتتاح شد

7 طرح عمرانی برق رسانی در دامغان افتتاح شد