مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 12:122022-08-24اقتصادي

97 درصد اراضی منابع طبیعی کرمانشاه سنددار شدند


مدیرکل منابع طبیغی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت: تاکنون برای97 درصد از عرصه های منابع طبیعی استان سند تک برگی صادر شده است.

- انشالله کولانی مدیرکل منابع طبیغی و آبخیزداری استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از سنددار شدن 97 درصد از اراضی ملی و طبیعی استان خبر داد و اظهار کرد: در اقدامی کم سابقه در کشور منابع طبیعی و آبخیزداری استان طی دوسال گذشته عملیات کاداستر اراضی و عرصه های طبیعی را در 97 درصد از اراضی ملی عملیاتی کرده است.

وی گفت: در سال 1398 میزان اراضی ملی عرصه های طبیعی سنددار شده بودند، 80 هزار هکتار بوده که در سال 1401 این عدد به یک میلیون و 568 هزار و 109 هکتار رسیده است.

مدیرکل منابع طبیغی و آبخیزداری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: 528 هزار هکتار جنگل داریم که کل اسناد کاداستر آن تهیه شده و و از یک میلیون و 198 هزار هکتار مرتع هم سه درصد به علت اختلافات مرزی باقی مانده که سنددار شود که د تلاش هستیم تا پایان سال جاری این 50 تا 60 هزار هکتار باقی مانده را سنددار کنیم.

کولانی در خصوص خصوصیات و مزیت های این سنددار شدن، ادامه داد: جداسازی اراضی منابع ملی با زراعت، جلوگیری از زمین خواری، تعیین حد مرز و تسهیل در کار ارباب رجوع از مزیت های کاداستر یا حدنگاری است که حد و حدود را مشخص می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

97 درصد اراضی منابع طبیعی کرمانشاه سنددار شدند

97 درصد اراضی منابع طبیعی کرمانشاه سنددار شدند