مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 09:222022-08-24فرهنگي

ساخت سریال ماهچراغ در مراحل پایانی/پخش از نیمه شهریور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ ماهچراغ در 10 قسمت 45 دقیقه ای تولید می شود که احمد نجفی، انوش معظمی، آزیتا ترکاشوند، پریسا گلدوست،صفا آقاجانی ، - ساخت سریال ماهچراغ در مراحل پایانی/پخش از نیمه شهریور سریال ماهچراغ به کارگردانی و تهیه کنندگی آرش داودی همزمان با ایام اربعین حسینی از شبکه پنچ سیما پخش خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ ماهچراغ در 10 قسمت 45 دقیقه ای تولید می شود که احمد نجفی، انوش معظمی، آزیتا ترکاشوند، پریسا گلدوست،صفا آقاجانی ، رابعه اسکویی، حسن اسدی، اتابک نادری، مجید شهریاری ، شهناز شهبازی ، فریبا طالبی، مهدی خزبانی ،گلشید بحرایی،امید ماهر، عباس صفا و .

در آن ایفای نقش می کنند.

داستان این سریال پیرامون روایت و دلدادگی آدم های مختلف به امام حسین(ع) است که در موکبی در ایستگاه راه آهن شلمچه می گذرد و به گفته کارگردان آن سعی شده تا با نگاهی نو و در یک لوکیشن واحد داستان این افراد بیان شود.

این سریال با مشارکت راه آهن ج.

ا .

ا تولید می شود و قرار است که از نیمه شهریورماه از شبکه 5 سیما پخش شود.

عوامل این مجموعه عبارتند از: کارگردان و تهیه کننده: آرش داودی، نویسندگان: آرش داودی و محمدرضا نعمتی، دستیار کارگردان: مجتبی احمدی، برنامه ریز: پریناز نوری، دستیار برنامه ریز: فریبا رشیدی، مدیر تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت سریال ماهچراغ در مراحل پایانی/پخش از نیمه شهریور

ساخت سریال ماهچراغ در مراحل پایانی/پخش از نیمه شهریور