مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 07:472022-08-24سياسي

تجدید میثاق مدیران با آرمان شهدا در همدان


در نخستین روز از گرامیداشت هفته دولت، استاندار و مسئولان استان همدان با آرمان های والای شهدا تجدید میثاق کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، صبح امروز آیین تجدید میثاق با آرمان های والای شهدا در گلزار شهدای همدان برگزار شد و حاضران با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مدافع حرم ادای احترام کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در این مراسم با بیان اینکه در نخستین روز از هفته دولت قرار داریم و یاد و خاطره شهدای دولت را گرامی می داریم اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر با خدمت خالصانه به مردم و روحیه ایثار و فداکاری، خدمت بی منت و ساده زیستی را در بین مردم کشور برجسته کردند.

مجید صفدریان با اشاره به خدمات دولت سیزدهم گفت: با پیگیری استاندار و معاون عمرانی و عنایت دولت طی سفر ریاست جمهوری استان بالغ بر 15 میلیارد تومان اعتبار برای مرمت گلزار شهدا پیش بینی شد که بالاترین رقم برای استان در نظر گرفته شد و این رقم در اعتبارات استانی بی نظیر بود  وی خاطرنشان کرد: با این مبلغ تمام گلزارهای شهدای استان ساماندهی می شوند.

استاندار همدان نیز در این مراسم با گرامیداشت  یاد و خاطره شهیدان دولت اظهار کرد: امیدواریم رهروان خوبی برای شهدایی که خالصانه برای مردم خدمت کردند، باشیم علیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجدید میثاق مدیران با آرمان شهدا در همدان

تجدید میثاق مدیران با آرمان شهدا در همدان