مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 14:372022-08-23اقتصادي

بیش از 70 درصد فارغ التحصیلان علمی کاربردی اشتغال پیدا می کنند


بیش از 70 الی 80 درصد دانشجویان ما در بازار کار مشغول به کار شده و برای مثال در حوزه دوخت یا مکانیک خودرو اکثر فارغ التحصیلان ما در بازار کار مشغول به کار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، بهزاد رضایی رییس دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اهمیت برگزاری جلسه با رسانه ها اظهار داشت: هدف ما از برگزاری نشست خبری تبلیغ دانشگاه علمی-کاربردی نیست و ما در نشست با اصحاب رسانه به دنبال بازاریابی خدمات دانشگاه علمی-کاربردی نیستیم.

  وی سعادت جامعه را در گرو افزایش مهارت در زندگی دانسته و افزود: در گذشته با توجه به آموزش های کلاسیک که بیشتر به دنبال مدرک آوری بوده اند ما سرمایه انسانی خود را در راستای کسب مهارت جهت نداده و این در حالی است که در دنیا پس از دیدن آموزش های لازم نیروی انسانی با کسب مهارت تخصصی وارد بازار کار می شوند و این مسیری است که کشورهای پیشرفته دنیا طی کرده اند.

  رضایی بر لزوم گسترش کسب و کارها تأکید کرده و عنوان داشت: ما باید از تجربیات جهانی در توسعه آموزش های مهارتی استفاده کنیم و شیوه های سنتی در انتقال تجربیات مهارتی از پدر به پسر در کسب و کارها دیگر منسوخ شده است و رسانه ها در این زمینه می توانند بسیار موثر باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 70 درصد فارغ التحصیلان علمی کاربردی اشتغال پیدا می کنند

بیش از 70 درصد فارغ التحصیلان علمی کاربردی اشتغال پیدا می کنند