مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 07:322022-08-23سياسي

تماس تلفنی سید محمد خاتمی با همسر تاج زاده


خاتمی افزود «اگر اتهام تاجزاده و بسیاری از بازداشت شدگان، سیاسی است (که هست)، چنین اتهامی باید مطابق نص قانون اساسی در دادگاهی صالح، با حضور هیأت منصفه و فعالیت آزاد وکلای متهم مورد رسیدگی قرار گیرد.

- خاتمی افزود اگر اتهام تاجزاده و بسیاری از بازداشت شدگان، سیاسی است (که هست)، چنین اتهامی باید مطابق نص قانون اساسی در دادگاهی صالح، با حضور هیأت منصفه و فعالیت آزاد وکلای متهم مورد رسیدگی قرار گیرد.

صبح ما نوشت: جواد امام از افزایش نگرانی ها نسبت به شرایط سیدمصطفی تاجزاده و سایر بازداشت شدگان خبر داد و گفت: سیدمحمد خاتمی اخیرا در تماسی با فخرالسادات محتشمی پور، آخرین وضعیت مصطفی تاجزاده را جویا شده است.

به گفته وی، رییس دولت اصلاحات با شنیدن پاره ای از نگرانی ها درباره برخوردها و وضعیت سلامتی تاجزاده و سایر بازداشت شدگان، اظهار داشته است که صرف نظر از محتوای مواضع آقای تاجزاده و بسیاری از بازداشت شدگان سیاسی، فرهنگی و صنفی و مطبوعاتی، بحث اصلی بر سر نحوه برخورد با آنها بر حسب مقتضیات قانون است.

جواد امام در ادامه گفت: آقای خاتمی تصریح کردند که تاجزاده فعالیتی آشکار داشته و به طور روشن اعلام موضع کرده است، او همچنین موضع خود را نسبت به براندازی اعلام نموده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماس تلفنی سید محمد خاتمی با همسر تاج زاده

تماس تلفنی سید محمد خاتمی با همسر تاج زاده