مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 20:272022-08-22سياسي

طرح صیانت از مداحی به شورای عالی ستایشگری رفت/ دنبال فرهنگسازی هستیم نه محاکمه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مجید باباخانی رییس سازمان هیأت و تشکل های دینی عصر امروز دوشنبه سی و یکم مردادماه در نشست خبری با حضور خبرنگاران اظهارداشت: - رییس سازمان هیات و تشکل های دینی گفت: در دفتر تخصصی مداحی بیش از 8 جلسه در خصوص طرح صیانت از مداحی بحث و تبادل نظر شده و پیش نویس این طرح آماده شده که بناست در جلسه شورای عالی ستایشگری مورد بحث و تصویب قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مجید باباخانی رییس سازمان هیأت و تشکل های دینی عصر امروز دوشنبه سی و یکم مردادماه در نشست خبری با حضور خبرنگاران اظهارداشت: سیاست های سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص هیأت ها، منجر به تشکیل سازمان جدیدی با عنوان هیأت و تشکل های دینی شد.

در سازمان تبلیغات اسلامی مجموعه های مختلفی مانند اداره تشکل های دینی ذیل معاونت فرهنگی، بخش ساماندهی مداحان و ستایشگران، انجمن های اسلامی و کانون های مداحان فعالیت داشت که همگی با موضوع هیأت و تشکل های دینی مرتبط بودند.

از سوی دیگر بنیاد دعبل خزاعی از 10 سال پیش برای بخش بیمه ستایشگران و شاعران و همچنین برگزاری رویداد هایی مانند کتاب سال ایجاد شده بود و مرکز توسعه فعالیت های دینی هم در زمینه مجموعه های شاخص در این حوزه فعالیت داشت که همه این نهاد ها با تصویب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح صیانت از مداحی به شورای عالی ستایشگری رفت/ دنبال فرهنگسازی هستیم نه محاکمه

طرح صیانت از مداحی به شورای عالی ستایشگری رفت/ دنبال فرهنگسازی هستیم نه محاکمه