مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 18:572022-08-22سياسي

ارزش منطقه ای ملاک الحاق نیست/قانون باید اجرا شود


رییس شورای اسلامی شهر مشکین دشت، گفت: الحاق شهرک شهید رستمی طبق قانون حق مردم مشکین دشت است و برای گرفتن این حق از همه ظرفیت های موجود استفاده می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، مهدی نیکمرام، رییس شورای اسلامی شهر مشکین دشت، ظهر امروز طی نشستی که به منظور تجلیل از خبرنگاران و با حضور جمعی از اصحاب رسانه استان البرز در سالن جلسات شهرداری مشکین دشت برگزار شد؛ مهمترین موضوع با اولویت پیگیری برای مدیریت شهری مشکین دشت را موضوع تعیین تکلیف مرزی با شهر فردیس و الحاق شهرک شهید رستمی به مشکین دشت اعلام کرد.

  وی با تاکید بر اینکه قانون فصل الخطاب است و حتی اگر منافع عده ای به خطر بی افتد؛ باید اجرا شود، بیان کرد: به دستور استاندار البرز جلسات تخصصی در این خصوص برگزار شد و تا مرحله صورتجلسه الحاق رسید اما دوستانی به دلیل منافع شخصی موضوع را به حاشیه بردند.

ما هم مختصات موجود را بر روی نقشه جی آی اس پیاده کردیم و از طریق استانداری پیگیر موضوع هستیم.

  این مدیر شهری به طرح موضوع افت ارزش منطقه ای املاک شهرک شهید رستمی و ارائه آمارهای غلط از سوی برخی ها اشاره کرد و افزود: موضوع ارزش منطقه ای نمی تواند مورد استناد باشد چرا که شهرک رستمی حداقل امکانات شهری را هم ندارد؛ در حالیکه ارزش منطقه ای شهرک های بعثت و مهندسی زراعی در مشکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش منطقه ای ملاک الحاق نیست/قانون باید اجرا شود

ارزش منطقه ای ملاک الحاق نیست/قانون باید اجرا شود