مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 18:272022-08-22بين الملل

فرد مبتلا به کرونا چقدر ویروس را بازدم می کند؟


افرادی که پس از تزریق واکسن کرونا و حتی پس از تزریق دوز تقویتی واکسن به کرونا مبتلا می شود، همچنان ویروس را در هوا منتشر می کنند.

- محققان آمریکایی در پژوهش تازه خود از میزان ویروس در بازدم فرد مبتلا به کرونا سخن گفتند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ پایگاه مجله علمی نیچر اعلام کرد بر اساس یک پژوهش، افرادی که به سویه های آلفا، دلتا و امیکرون کرونا که انتقال پذیری بالایی دارند، مبتلا می شوند، در قیاس با افراد دیگری که به سویه های دیگر مبتلا می شوند، مقادیر بسیار بیشتری از ویروس را پخش می کنند.

علاوه بر این، افرادی که پس از تزریق واکسن کرونا و حتی پس از تزریق دوز تقویتی واکسن به کرونا مبتلا می شود، همچنان ویروس را در هوا منتشر می کنند.

  جان ولکنز ، (John Volckens) مهندس بهداشت عمومی در دانشگاه ایالتی کلرادو، در این باره گفت: این پژوهش نشان داد تمامی این سه سویه زمانی که افراد صحبت می کنند و یا فریاد می زنند، به شکلی بیشتر از بدن [فرد]خارج می شود.

  کریستین کلمن از محققان در این پژوهش که در دانشگاه مریلند در شهر کالج پارک درایالت مریلند آمریکا که در خصوص ظهور بیماری های عفونی تحقیق می کند، در این باره گفت: این، بدان معناست که مردم بایستی دولت ها را تحت فشار گذارند تا در بهبود کیفیت هوای داخلی بوسیله بهبود سیستم های فیلتراسیون و تهویه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرد مبتلا به کرونا چقدر ویروس را بازدم می کند؟

فرد مبتلا به کرونا چقدر ویروس را بازدم می کند؟